حساب کاربری در فروشگاه گیل تویز
1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ: شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید.
برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
برای تغییر ایمیل، لغو خبرنامه و حذف اکانت با همان ایمیلی که ثبت نام کردهاید به info@GilToys.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ: لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
3- آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
ثبت و پیگیری سفارش
1- دوست دارم از گیل تویز خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی سایت فروشگاه گیل تویز ، این سایت در شرف اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی می باشد که به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.
2- آیا برای خرید از گیل تویز ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
با عضویت در گیل تویز میتوانید:
- سریعتر و سادهتر خرید کنید
- به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
- در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
3- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
4- آیا میتوانم برای شخص دیگری از گیل تویز خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد:
1) ورود به حساب کاربری فروشگاه
2) اطلاعات ارسال سفارش
3) بازبینی سفارش
4) اطلاعات پرداخت
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما میتوانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
5- از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پاسخ: فروشگاه گیل تویز پس از ثبت سفارش ، پرداخت و کلیه مراحل ارسال با ارسال پیامک و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید.
6- آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت فروشگاه گیل تویز با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
7- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
8- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با گیل تویز تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش گیل تویز با شما تماس خواهند گرفت.
9- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
کالاهای عرضه شده در فروشگاه گیل تویز
1- آیا کالاهایی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند ، در هنگام تحویل توسط گیل تویز، نصب و راه اندازی میشوند؟
پاسخ: معمولاً نصب این گونه کالاها در صورتی که شرکت سازنده یا توزیع کننده آنها سرویس نصب توسط کارشناسان آموزش دیده را لازم بداند، توسط شرکت یا نمایندگیهای مربوط ارائه میشود. البته بسیاری از کالاها با وجود دفترچه راهنمای موجود در داخل جعبه و فرآیند نصب و راه اندازی ساده آنها، اصولا نیازی به نصب و راه اندازی توسط کارشناس آموزش دیده ندارند.
ماموران تحویل سفارشات فروشگاه گیل تویز ، تنها وظیفه دارند سفارش را به مشتری تحویل بدهند و نصب کالا در حیطه تخصص آنها نیست.
2- امکان ارتقا سخت افزاری، نرم افزاری و اعمال تغییرات سفارشی در کالاهایی که از گیل تویز خریداری میکنم وجود دارد؟
پاسخ: با توجه به تنوع کالاها در فروشگاه اینترنتی گیل تویز و جهت سرعت بخشیدن هرچه بیشتر به پردازش سفارش مشتریان، در حال حاضر این خدمات در این فروشگاه ارائه نمیشود.
3- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای گیل تویز تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا که در سایت فروشگاه موجود است ، کافی و روشن باشد.
4- کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ: گاهی به دلایل مختلف ، مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در فروشگاه به "ناموجود" تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال فروشگاه گیل تویز تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در لیست کالاهای قابل عرضه در فروشگاه ، اضافه شوند.
5- آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت فروشگاه گیل تویز با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در فروشگاه به صورت موقت ، متوقف میشود.
6- آیا کالاهای عرضه شده در فروشگاه گیل تویز ، ضمن اصل پلمپ شده بودن ، مطابق با اطلاعات سایت فروشگاه هستند؟
پاسخ: کلیه کالاهای عرضه شده در فروشگاه گیل تویز اصلی و پلمپ شده هستند و گیل تویز به هیچ وجه کالای غیر اصلی، تقلبی (Fake)، و کارکرده ارائه نمیکند.
لازم به ذکر است بسیاری از کالاها توسط شرکت سازنده یا توزیع کننده منطقهای به صورت پلمپ شده عرضه نمیشوند. از این رو جهت اطمینان هرچه بیشتر از کیفیت و کنترل لوازم و اشکالات احتمالی در تولید برخی از محصولات، کارشناسان گیل تویز ، اقدام به تست و کنترل اولیه اینگونه کالاها میکند و سپس برای اطمینان خاطر، مجدداً کالا را با هولوگرام مخصوص خود ، پلمپ مجدد میکند.
7- آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه گیل تویز محدودیتی دارد؟
پاسخ: به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در گیل تویز وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال میشود.
8- پیش از خرید کالا، چگونه میتوانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
پاسخ: لازم به ذکراست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاری از کالاها در چین تولید میشوند.
نحوه ی پرداخت در فروشگاه گیل تویز
1- مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ: همگی کاربران گیل تویز میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهای اعلام شده در سایت فروشگاه برای همه کاربران وجود دارد.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای پرداخت مراجعه کنید.
2- با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ: شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه گیل تویز، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
هم اکنون بانکهای آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.
3- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
4- آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
5- آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی گیل تویز از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
6- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فروشگاه گیل تویز امن است؟
پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه گیل تویز که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید وقتی در صفحه پرداخت بانک هستید ، از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده شده باشد. به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
- برای ورود اطلاعات کارت خود بهتر است از صفحه کلید مجازی موجود در سایت بانکی ، استفاده کنید.
ارسال سفارشات در فروشگاه گیل تویز
1- سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: در سرتاسر کشور سفارشها با پست پیشتاز ارسال میشوند و اگر شهرهایی دفتر نمایندگی تیپاکس داشته باشند، مشتری میتواند با انتخاب تیپاکس در مرحله انتخاب روش ارسال، به جای پست پیشتاز این روش را انتخاب کند. البته توجه داشته باشید که برخی دفاتر شرکت تیپاکس مرسوله شما را در محل دفتر تیپاکس شهرتان تحویل میدهند.
مشتریان ساکن مناطق زیر میتوانند سفارش خود را از طریق تحویل اکسپرس گیل تویز دریافت کنند:
- شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، اهواز، شیراز، تبریز، کرمانشاه، قم، یزد، قزوین، زنجان، کاشان
- استان گیلان: شهرهای رشت، انزلی، لاهیجان،کوچصفهان، لنگرود، آستانه اشرفیه، هشتپر، شلمان، رودسر، کلاچای، چابکسر و خمام
- استان مازندران: شهرهای ساری، بابل، آمل، رامسر، قائمشهر، نکا، بهشهر، بابلسر، فریدونکنار، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، عباسآباد، تنکابن، نشتارود، کلارآباد، سلمان شهر، جویبار، سرخرود، رویان و نکا
همچنین سفارشهای با آدرس تحویل این شهرها در صورت درخواست مشتری، میتوانند با پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال شوند.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای ارسال کالا مراجعه کنید.
2- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال ، متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
3- آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارشات پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد.
درباره ارسال اکسپرس، شما میتوانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید. فروشگاه گیل تویز همه تلاش خود را میکند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال در گیل تویز و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص مقدور نیست.
4- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای ارسال مراجعه کنید.
5- میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به آدرس پستی گیل تویز به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ: از آنجا که گیل تویز یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است، تحویل حضوری سفارش در محل گیل تویز امکانپذیر نیست.
6- سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
پاسخ: همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش حسابداری و انبار ، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات گیل تویز میشوند.
7- آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا تیپاکس، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
http://itemtracking.post.ir
همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده میتوانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.
8- ارسال سفارش از طریق تیپاکس به کدام شهرها امکانپذیر است؟
پاسخ: ارسال از طریق تیپاکس برای سفارشهایی امکانپذیر است که محل تحویل آنها شهرهایی باشند که دارای نمایندگی تیپاکس هستند، برای مشاهده لیست این شهرها میتوانید به صفحه پست تیپاکس مراجعه کنید.
گارانتی کالاها در فروشگاه گیل تویز
1- اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریدهام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: طی قرارداد بین گیل تویز و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش گیل تویز محاسبه میشود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نبوده و با ارائه فاکتور فروش خود میتوانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.
2- میتوانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟
پاسخ: در فروشگاه گیل تویز ، کالاهای دارای گارانتی ، به فروش میرسد.
خدمات پس از فروش گیل تویز
1- آیا همه کالاها، شامل مهلت 7 روزه گارانتی تعویض، میشوند؟
پاسخ: با توجه به گستردگی گروههای کالای ارایه شده در سایت فروشگاه گیل تویز، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند ، دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه از طرف گیل تویز ، همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شدهاند، مشمول ضمانت تعویض نیستند.
برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، گیل تویز ، فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت گارانتی تعویض به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
2- در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد میشود؟
پاسخ: هنگامی که کالایی بازپس فرستاده می شود، پس از بررسی و تایید کارشناسان واحد خدمات پس از فروش گیل تویز، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
3- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
4- اگر کالای که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
نحوه فعالیت فروشگاه اینترنتی گیل تویز
آیا فروشگاه گیل تویز در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
پاسخ: گیل تویز در هیچ نقطهای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی و خدمات فروش قابل ارائه فروشگاه گیل تویز از طریق نشانی مندرج در سایت فروشگاه مندرج است پردازش میشود.
لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info@GilToys.ir به گیل تویز اطلاع دهید.
توجه داشته باشید که در حال حاضر گیل تویز در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام میدهد و برای خرید تنها باید به سایت فروشگاه اینترنتی گیل تویز مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.